9. CMADFI-tapahtuma järjestetään ma 27.1.2020 Tiedekulmassa Helsingissä.

#CMADfi järjestetään kokonaan etänä ja osallistujia mahtuu linjoille peräti 10 000! Eli tällä kertaa luultavasti kaikki mahtuvat linjoille. Onko ideoita, mille uusille kohderyhmille tästä pitäisi vinkata tai miten voisimme markkinoida tapahtumaa ihan uudella tavalla?

Starting a new #igpuzzle which is really meta. Excuse me already! But today I'm talking about #bettertogether. This week I've been listening to #radiolievestuore. Gotta admire them! I lived 15 years at #lievestuore so listening to a #villageradio brings so many memories and familiar people near me. The village is full of people who amazing stuff together. (I included #hannukarpo on the photos because #studionaakka is honoring him and making live reports using a #karvalakki Karpo is known for) I'm also surrounded by amazing people. Like jopelixs who created the coolest stickers to my webstore. See #syyslehtitarrat. And sauraulinda, a cover girl who just boosted me with cmadfi. Thanks! 🤩 #fms_bettertogether #fmskuvapäivässä #fmspad #johannanmatkassa #digikylli #karpottelu #cmadfi

Eilen ilakoin kolmesta asiasta: 1. #MeditaCommunication päätti lähteä tällä kertaa cmadfi'n pääsponsoriksi. Kahvituntisponsoreinahan he ovat olleet mukana monta, monta kertaa. :) 2. Pääsin työstämään #cmadfi-brändiä taas himpun eteenpäin, kun muokkasin paivivesala_art'in #kabiinikehykset tähän uskoon. Brändäyksen ei tarvitse olla kallista, sillä näillä kehyksillä on hintaa alle kymppi. Kun osaa vähän pyöritellä kuvankäsittelyohjelmaa (mulla käytössä #GIMP), niin kehyksistä saa uniikit ja omia brändivärejä tunnustavat. Enää ei voi kukaan sanoa, että #brändäys olisi muka kallista, kuka tahansa #henkilöbrändi voi tehdä kehyksillä itselleen tunnistettavan brändin. Mun verkkokaupassa on myytävänä yhteensä 10 Päivin suunnittelemat kehykset, joten jos tämä pyöreä muoto ei puhuttele, tsekkaa muut vaihtoehdot. 3. Visuaalisena osaajana olen täysi #amatööri**, itseoppinut ja asiasta varsin kiinnostunut. Siksi usko meinaa välillä loppua: näyttääkö tämä nyt oikeasti hyvältä vai ei. Siksi pyysin kommentteja CMADFI-logon äidiltä, maaritpr:ltä ja hän kertoi suosikkinsa kolmesta eri kuvasta ja antoi muutenkin siunauksensa puuhastelulleni. Iloani lisäsi se, että Maaritin valinta osui omaan suosikkiini.🥳 Jes! Kertoisitko mulle nyt yhden asian, joka sinua eilen ilahdutti? ** Wikipedian määritelmän mukaan amatööri tarkoittaa yleisterminä jonkin harrastajaa tai harrastelijaa erotukseksi ammattilaisesta. Sanana amatööri perustuu latinan verbiin amare, rakastaa. Amator, "rakastaja", viittaa siihen, että amatööri voi suhtautua intohimoisesti (jopa ammattilaista intohimoisemmin) kiinnostuksensa kohteeseen, harrastukseen. #wikipediafi #johannanmatkassa #tapahtumamarkkinointi #brändi #paivivesala_art

PS. Nämä uudet #cmadfi-kehykset ovat muuten @Paivi_Vesala'n käsialaa, myyn näitä alle kympillä verkkokaupassani. Kukaan ei siis voi enää väittää, että brändäys olisi muka kallista :D. https://t.co/PTpHMB7Qv6 https://t.co/aozqZk9mO8

Hyviä uutisia! Monivuotinen kahvituntisponsorimme @MeditaPRComm on tänä vuonna yksi pääsponsoreistamme. Kuulemme heiltä puheenvuoron aiheesta yhteistyö somevaikuttajan kanssa. Onko sinulla muuten jo #CMADFI kalenterissa? Se järjestetään etänä, ma 25.1.21.

Hyviä uutisia! Monivuotinen kahvituntisponsorimme Medita Communication on tänä vuonna yksi pääsponsoreistamme. Kuulemme heiltä puheenvuoron aiheesta yhteistyö somevaikuttajan kanssa. Joko sinulla on muuten #CMADFI kalenterissa? Se järjestetään tällä kertaa ainoastaan etänä, ma 25. tammikuuta 2021. Varsinainen tapahtuma alkaa kello 10, mutta voi olla, että alamme lämmittelemään teitä jo kello 9. Olisiko sinulla hyviä ideoita alkulämmittelyyn? #cmad #etätapahtuma #someseminaari #sometapahtuma #yhteisömanageri #yhteisömanagerit #somefi #seinäjoki #medita #meditacommunication #somevaikuttaja #vaikuttajamarkkinointi #vaikuttajanaiset #vaikuttajatiimi

📣 Hei #yhteisömanageri​t, @MFilesSuomi etsii hyvää tyyppiä Global Community Manageriksi kehittämään meidän asiakas- ja kumppaniyhteisöä! Täällä lisää: https://t.co/KkP9DrPDGz (Tehtävä listattu Yhdysvaltoihin mutta sitä voi hoitaa täältä Suomestakin.) #duunit #rekry #cmadfi

Tänä syksynä olen avautunut somessa #cmadfi-järjestelyistä: vaikka suunnittelun alla on jo 10. tapahtuma, tuntuu, ettei vanhoista kokemuksista ole tässä uudessa maailman ajassa juurikaan hyötyä. Eilen teimme sitten päätöksen, jolla pyyhimme loputkin tutut asiat pois: cmadista tulee nyt ensimmäistä kertaa pelkkä #etätapahtuma, Seinäjoelle toivomme vain esiintyjiä. Päätös auttaa suunnittelussa, kun voimme unohtaa #turvavälit ja keskittyä siihen, miten autamme osallistujia saamaan paitsi #uusiaideoita myös uusia tuttavia. #Korona ei ole kuitenkaan ainoa asia, jonka kanssa olen kipuillut. Siinä missä mulle on lähes kymmenen #piilotettuaarre-vuoden jälkeen jälkeen selvää, millainen yritykseni #brändi on, niin CMADin brändi on jäänyt vähän vieraaksi. Pitäisikö sen näyttää minulta vai joltain muulta? Logomme suunnitteli aikoinaan maaritpr ja sen ympärille olen rakentanut visuaalista ilmettä ennenkin. Tällä kertaa ajattelin kokeilla, miltä valokuvakehykset näyttäisivät lvngroomfi'n laurajohansson'in ottaman kuvan kanssa. Kehys on paivivesala_art'in käsialaa ja myyn sitä verkkokaupassani piilotettuaarre.fi/kauppa (-> visuaaliset sisällöt, #kabiinikehykset). Päivin kehyksissä on se hauska puoli, että ne saa itse värittää ja väreiksi valitsin tietysti logon värit. Ja koska väritin osan yksityiskohdista piiloon, näistä tuli nyt ihan uniikit :). Sivulla 2 ja 3 on pari muuta versiota, jotka verkkokauppaani väritin. Miten sinä ne värittäisit? CMAD on mulle aikamoinen #oppimisalusta, joka opettaa #yksinyrittäjä'llä aika paljon erilaisia asioita. Ylläpidätkö sinä useita erityylisiä brändejä? #piilotettuaarretestaa #ideoitainstagramiin #brändäys #brändi

Teimme eilen ison päätöksen: #cmadfi 2021 järjestetään vain etänä, paikan päälle Seinäjoelle toivomme vain esiintyjiä. Tämä helpottaa tapahtumanjärjestelyjä suunnattomasti ja avaa myös ihan uusia mahdollisuuksia. Olemme striimanneet tapahtuman jo toisesta kerrasta lähtien ja etäosallistujat ovat päässeet keskusteluihin mukaan lähinnä Twitterin kautta. Mutta nyt, kun olemme kaikki etänä, panostamme ihan uudella tavalla myös siihen, että saamme aikaan kohtaamisia osallistujien välillä. Jos sinulla on etätapahtumien verkostoitumisesta hyviä tai huonoja kokemuksia, kerro ihmeessä! PS. Olen vähän kipuillut CMADin brändin kanssa: pitäisikö sen kenties näyttää samalta kuin mun omat brändit (piilotettuaarre ja jjanhone) vai en. Ne olen saanut säveltää omasta päästäni ja väitän, että ne ovat jo hyvin tunnistettavia. Mutta myös CMADin logo on tunnistettava ja yritän nyt hyödyntää sen visuaalisuutta entistä enemmän. Miten siis logosta johdetaan visuaalinen ilme? Erinäisiä kokeiluja olen jo tehnyt, mutta tällä kertaa ajattelin kokeilla, miltä valokuvakehykset näyttäisivät. Tämä kehys on paivivesala_art'in käsialaa ja myyn sitä verkkokaupassani piilotettuaarre.fi/kauppa (-> visuaaliset sisällöt, #kabiinikehykset). Kehyksissä on se hauska puoli, että ne saa itse värittää. Ja koska väritin osan yksityiskohdista piiloon, näistä tuli nyt ihan uniikit :).

Haluatko #cmadfi-tapahtumaan tai mahdollistamaan sen toteutumista? Tärkeimmät tiedot löydät täältä: https://t.co/Ud0qFr8ZZ3 . #somefi