Seitsemäs CMADFI-tapahtuma 22.1.2018 Lappeenrannan teknillisellä yliopistolla

Ohjelma

Alla on varhainen luonnos tapahtuman aikataulusta. Sivu täydentyy ja elää aina tammikuun puoliväliin asti, joten varauduthan muutoksiin.

Boldatut nimet on sovittu, NN taas tarkoittaa sitä, että puhuja on vielä haussa.

Boldatut puheenaiheet ovat tulossa ohjelmaan, mutta se, puhuuko niistä sponsori vai ns. kutsuttu puhuja (caseja tulee ohjelmaan vähintään 7) on vielä epäselvää.

Jos otsikon edessä lukee Esimerkiksi, se tarkoittaa sitä, että aihe saattaa vielä tippua listalta, jos pääsponsori nostaa listalta jonkin muun aiheen**.


9.00-10.00 Ilmoittautuminen

10.00 Tervetuloa ja päivän ohjelma ja miten CMADFI2018 syntyi? NN

10.15 Yhteisömanagerikyselyn 2017 tulokset, Johanna Janhonen

10.30 Voiko robotti korvata yhteisömanagerin? Karl-Erik Michelsen, professori, LUT
10.45 Mitä yhteisö/somemanagerin pitää tietää GDPR:stä? Case 1 / Sponsori x 
11.00 Esimerkiki "Tarinallistamisen hyödyntäminen sisällöntuotannossa" Sponsori 2, puhuja 1 / Case x
11.15 Esimerkiksi "Somen rooli organisaation strategian jalkauttamisessa" Case 2 / Sponsori
11.30 Yhteisön toiminnan mittaaminen käytännössä / Sponsori 3, puhuja 1 / Case x
11.45 Esimerkiksi "Jonkun somepalvelun algoritmien ymmärtäminen ja hyödyntäminen käytännössä" Case 3 / Sponsori x
12.00 Tulevaisuuden tutkijan näkemys yhteisöjen tulevaisuudesta / Sponsori 4, puhuja 1 / Case x
12.15 Esimerkiksi "Käytännön esimerkki kriisiviestinnän hoitamisesta" Case 4 / Sponsori x

12.30 - 13.30 LOUNAS

13.30 Miten tehdään sisältömarkkinointia käytännössä / Sponsori 5 puhuja 1 / Case x
13.45 Esimerkiksi "Mielipidevaikuttajien rooli sisällön levittämisessä" Case 5 / Sponsori x
14.00 Tietojohtaminen yhteisö/somemanagerien työn johtamisessa Kirsimarja Blomqvist, professori, LUT
14.15 Esimerkiksi "Osallistava työkalu ja sen käyttö" Case 6 / Sponsori x
14.30 Kahvituntisponsoreiden esittelyt - 2 min / sponsori
15.00-16.00 Kahvitunti
16.00 14.30 Esimerkiksi "Datan käyttö ja somemainonta käytännössä" Sponsori 2 -puhuja 2 / Case x
16.15 Organisaation henkilökunnan aktivointi somen hyödyntämiseen / Sponsori 3, puhuja 2 / Case x
16.30 Yhteisön motivointi ja palkitseminen käytännössä / Sponsori 4, puhuja 2 / Case x
16.45 Esimerkiksi "Somemanagerointi käytännössä" Case 7 / Sponsori x
17.00 Uudet visuaaliset sisältömuodot / Sponsori 5, puhuja 2 / Case x
17.15 Yhteenveto päivästä ja ohjeet jatkoista & busseista
17.30 Siirtyminen busseihin/jatkoille

** Sponsoreille on tarjolla myös nämä puheenaiheet: Tekijänoikeudet yhteisöjen sisältöjen jakamisessa; Joku sisällönhallintatyökalu ja miten sitä käytetään hyvin; Miten ennakoivaa viestintää tehdään käytännössä; Yhteisömanagerointi käytännössä; Parhaat käytännöt haastavien asiakaskohtaamisten hoitamisessa; Miten suomalaiset käyttävät somea nykyään; Millä eri tavoin voi ylläpitää hyvää henkeä yhteisössä; Yhteisö/somemanagerin henkilöbrändi; VR:n merkitys yhteisöissä (virtual reality); Vaikuttava esiintyminen; Fyysisen yhteisön vuorovaikutus somen avulla; AR:n merkitys yhteisöissä (augmented reality); Case: uuden työkalun käyttöönotto yhteisön viestinnässä; Yhteisö- ja somemanagerin työhyvinvointi; Case: pelialan yhteisömanagerointi).