Seitsemäs CMADFI-tapahtuma 22.1.2018 Lappeenrannan teknillisellä yliopistolla

Ohjelma

Alla on varhainen luonnos tapahtuman aikataulusta.
Sivu täydentyy ja elää aina tammikuun puoliväliin asti, joten varauduthan muutoksiin!

9.00-10.00 Ilmoittautuminen

10.00 LUT:in tervehdys Juha-Matti Saksa, rehtori ja päivän juontaja Reeta Toivanen, tiedottaja 
10.15 Yhteisömanagerikyselyn 2017 tulokset, Johanna Janhonen
10.30 Somemanagerointi käytännössä, Petteri Numminen, Unicef

10.45 Voiko robotti korvata yhteisömanagerin? Karl-Erik Michelsen, professori, LUT
11.00 Virtual ja augemented reality, Liiderin puheenvuorot 1&2
11.30 Osallistava työkalu ja sen käyttö, Jussi Sivonen, Sininen Meteoriitti
11.45 Facebook-algoritmien ymmärtäminen ja hyödyntäminen käytännössä, Marko Pyhäjärvi, Nitro 24/7
12.00 Tulevaisuuden tutkijan näkemys yhteisöjen tulevaisuudesta  
12.15 Käytännön esimerkki kriisiviestinnän hoitamisesta, Aino Laakso, Mailand Communications

12.30 - 13.30 LOUNAS

13.30 Miten tehdään sisältömarkkinointia käytännössä 
13.45 Uudet visuaaliset sisältömuodot  
14.00 Tietojohtaminen yhteisö/somemanagerien työn johtamisessa Kirsimarja Blomqvist, professori, LUT
14.15 Yhteisön toiminnan mittaaminen käytännössä
14.30 Kahvituntisponsoreiden esittelyt - 2 min / sponsori

15.00-16.00 Kahvitunti

16.00 Somen rooli organisaation strategian jalkauttamisessa
16.15 Organisaation henkilökunnan aktivointi somen hyödyntämiseen / Hanna Takala, Zento Oy
16.30 Yhteisön motivointi ja palkitseminen käytännössä 
16.45 Mitä yhteisö/somemanagerin pitää tietää GDPR:stä?
17.00 Mielipidevaikuttajien rooli sisällön levittämisessä
17.15 Yhteenveto päivästä ja ohjeet jatkoista & busseista
17.30 Siirtyminen busseihin/jatkoille

** Sponsoreille on tarjolla myös nämä puheenaiheet: Datan käyttö ja somemainonta käytännössä, Tarinallistamisen hyödyntäminen sisällöntuotannossa, Tekijänoikeudet yhteisöjen sisältöjen jakamisessa; Joku sisällönhallintatyökalu ja miten sitä käytetään hyvin; Miten ennakoivaa viestintää tehdään käytännössä; Yhteisömanagerointi käytännössä; Parhaat käytännöt haastavien asiakaskohtaamisten hoitamisessa; Miten suomalaiset käyttävät somea nykyään; Millä eri tavoin voi ylläpitää hyvää henkeä yhteisössä; Yhteisö/somemanagerin henkilöbrändi; ; Vaikuttava esiintyminen; Fyysisen yhteisön vuorovaikutus somen avulla; ; Case: uuden työkalun käyttöönotto yhteisön viestinnässä; Yhteisö- ja somemanagerin työhyvinvointi; Case: pelialan yhteisömanagerointi).