Hurraa, jo 10. #CMADFI! Nettiyhteisöistä kiinnostuneet kohtaavat etänä ma 25.1.21.

Tapahtuman teemat

Tapahtuman teemat valittiin elokuussa 2020, äänestäjiä oli ennätykselliset 146. Nyt etsimme teemoihin sopivia yhteistyökumppaneita. Jos yhteistyö kiinnostaa, ota yhteyttä pääjärjestäjänä jälleen toimivaan Johanna Janhoseen, niin hän kertoo sinulle lisää. 

Puheiden työotsikot:

1. Sosiaalisen median trendit: mikä nousussa, mikä laskussa (86) (NN, Meltwater)
3. Sometavoitteiden mittaaminen (uusia tapoja?) (Petteri Sintonen, Brandsome.fi) (69)
5. Tekijänoikeudet organisaation someviestinnässä (musa, meemit yms) (58) (Roosa Hasu, Tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskus ry)
6. Analyysi koronakevään someviestinnästä (55) (Henrik Rydenfelt, Helsingin yliopisto)
7. Vastuullinen viestintä somessa (yleisellä tasolla) (55) (Saara Järvinen, Kuudes Stockholm)
9. Yhteisöllinen somekalenteri ja yhtenäinen brändi - näin me sen teimme (53) (Johanna Janhonen, Piilotettu aarre)

10. Tiktok organisaation viestinnässä, mikä toimii, mikä ei (51) (Eija Gerlander, Bängeri)
11. Viestintäkanavien pirstaloituminen ja sopivan kombon valinta (50) (Matti Perkkiö, LämpöYkkönen & Lauri Vuohensilta, HPC entertainment Oy)

13. Miten tunnistetaan disinformaatio somessa (työkalut?) (46) (Ari Haasio, SeAMK)
14. Informaatiovaikuttaminen (positiivisella tavalla) (46) (Pinja Orre, PING Helsinki)
15. Yhteistyö somevaikuttajan kanssa (44) (Tea Lindroos, Medita)

Tapahtumassa on myös kaksi paneelia:

Paneeli 1: Tapahtumien ja toiminnan siirtäminen verkkoon - ja mitä siitä seurasi /
Juontajana Piritta Seppälä, Viestintä-Piritta, paneelissa mm. Risto Korhonen, Ilona IT

sisältää aiheet
2. “Tapahtumamme siirtyivät verkkoon, ja mitä siitä seurasi (69) +
4. Miten tehdään onnistunut Instalive (59)

Paneeli 2: Pitääkö somessa mainostaa? /
Juontajana Piritta Seppälä, Viestintä-Piritta, paneelissa mm. Sanna Virtanen, Digimarkkinointitoimisto Flumenia

sisältää aiheet
8. Sponsoroidut päivitykset, mikä toimii, mikä ei (53)
12. Muutokset Facebookin sponsoroidussa markkinoinnissa