Seitsemäs CMADFI-tapahtuma 22.1.2018 Lappeenrannan teknillisellä yliopistolla

2. tiedote osallistujille

Joulu on jo ovella, eikä CMADiinkaan enää pitkä aika ole. Tässä siis muutama tärkeä juttu tapahtumaamme liittyen.

Kiinnitimme viimeiset puhujamme viime viikolla, mikä tahtoo sanoa, että ohjelma on nyt valmis ja se on huikea! Katso vaikka itse: cmad.fi/ohjelma .

Kerron itse tapahtumassa #cmkysely'n tuloksista ja vertaan ensi kertaa yhteisö- ja somemanagereiden roolia. Alan käydä tuloksia läpi joululomien jälkeen, joten jos et ole vielä vastannut, tee se nyt! Tuloksia on paljon mielenkiintoisempi seurata, kun on itsekin vastannut.

Ilmaiset CMADFI-bussit lähtevät Helsigistä ja Tampereelta. Jouduin muuttamaan niiden reittiä hieman, eikä Helsingin bussi kurvaakaan rannikon, mm. Kotkan kautta vaan Kouvolan kautta. Kaikki eivät olleet ilmoittaneet, mistä kaupungista bussiin aikoivat tulla, joten tarkistahan lmoittautumislomakkeesta oletko ilmoittautunut oikeaan bussiin. Linkki lomakkeeseen löytyy tämän mailin lopusta. Katso päivitetyt bussi-infot.

Viimeksi pyysin teitä vinkkaamaan CMADFI-tapahtumasta myös tutuillenne. Sain pyynnöstäni palautetta, että se oli vähän epämääräinen, olisi pitänyt olla valmis teksti jota jakaa tai valmiita kuvia. Siksi teinkin nettisivullemme alasivun, josta löytyy teksti, jota voitte kopioida vaikka sähköpostiinne. Toki voitte jakaa kuvia Facebook-sivultamme, retwiitata twiittejämme tai regrammata kuvia Instagram-tililtämme. Myös Mikä CMAD -sivu voi olla jakamisen arvoinen – tai ehkä haluat vinkata ohjelmasta tai tuoreista bloggauksistamme? Blogissamme kirjoittavat niin sponsorit, puhujat kuin vapaaehtoisetkin ja viime aikoina olemme jutelleet mm. visuaalisesta somesta, somen koukuttavuudesta ja siitä, miksi kannattaa kertoa somessa työstään. Ilmoittautumislomakkeessa olette kertoneet, mistä te olette kuulleet tapahtumasta. Yleisin vastaus on some, Facebook ja Twitter, mutta ilokseni myös tällaisia vastauksia löytyy: "Ystävältä, joka myös ilmoittautunut mukaan", "Kollegalta", "Esimieheltä". Kuten ammattilaisina tiedätte, mikään ei vedä vertoja tutun suositteluille, joten etenkin jos olette olleet CMADissa ennenkin, uskallatte ehkä suositella sitä tutuillenne, niin somessa kuin livenäkin?

CMADFI:n Extra päivä 23.1. toteutuu! Kirsimarja Blomqvist vetää siellä pajan digiwork-teemalla, muita teemoja mietimme loppiaisen jälkeen. Mukana on ihmisiä mm. kehitysyhtiöistä, yliopistoista ja muista koulutus- ja tutkimusorganisaatioista, aluehallinnosta ja mediasta, heidän titteleidensä joukosta löytyy mm. community manager, somekoordinaattori, graafinen suunnittelija, tiedottaja, yhteisötuottaja, myyntikoordinaattori, hankeassistentti, viestinnän suunnittelija, mediamanageri ja tutkija. Liity joukkoomme!

Jos sinulle tulee kysyttävää tapahtumasta, käytä asiakaspalveluamme, joka löytyy Yhteisömanagerit-ryhmästä Facebookista.

Rauhallista ja rentouttavaa joulua koko CMADFI-tiimin puolesta

toivottaa Johanna