Seitsemäs CMADFI-tapahtuma 22.1.2018 Lappeenrannan teknillisellä yliopistolla

CMADin bloggaajatiimin viime hetken vinkkejä tapahtuman osallistujille, olkaapa hyvät!

Lue lisää

CMADFI-tapahtumaan liittyy oleellisesti yhteisö- ja somemanagereiden työtä tutkiva #cmkysely. Mikä se on?

Lue lisää

Yhteisön toiminnan mittaaminen oli CMADin aihetoiveista ykkönen, sitä toivoi noin 52 prosenttia vastaajista. Medita esittelee CMADissa viestinnän itse- tai etäarviointiin kehitetyn työkalun, joka antaa eväitä viestinnän kehittämiseen. Marja Keränen bloggaa aiheesta.

Lue lisää

Johanna Janhosen tekemässä Instagram-kyselyssä selviää, mikä saa suomalaiset seuraamaan yritystilejä. CMADin aiheiden toivelistalla nousivat korkealle useat tähän liittyvät aiheet: sisältömarkkinointi (46 %), visuaalisen viestinnän uudet keinot (44%) ja mielipidevaikuttajien rooli (37%).

Lue lisää

Käytännön esimerkkejä kriisiviestinnän hoitamisesta toivoi CMADin aiheeksi noin 40 prosenttia kyselyymme vastanneista. Deeva-hankken Harri Jalonen kirjoittaa blogissaan oikean tilannetajuun merkityksestä.

Lue lisää

Uudet visuaaliset sisällöt olivat toivottu puheenaihe CMADiin, sitä toivoi reilut 40 % vastaajista. Livekuvittaja Linda Saukko-Rauta ei ole tällä kertaa mukana tapahtumassa, mutta hän kertoo blogissamme, kuinka puhuja voi kuvitukseen varautua etukäteen.

Lue lisää

Erilaisten uusien työkalujen käyttö nousi merkittäväksi CMADin aiheiden toivelistalla. Sinisen Meteoriitin Jussi Sivonen lupailee blogissaan esitellä tapahtumassa jotain uutta.

Lue lisää

Hanna Takala puhuu aiheesta organisaation henkilökunnan aktivointi somen hyödyntämiseen ja johdattaa meidät aiheeseen tällä bloggauksella.

Lue lisää

CMADin juontajan ilo, kunnia ja velvollisuus on olla kohta aivan liekeissä!

Lue lisää

Käytännön sometilanteet sekä kriiseissä että ihan arjessa olivat toivomuslistassamme korkealla. Noin 40 prosenttia vastaajista halusi kuulla esimerkkejä niistä. Myös somen rooli strategian jalkauttamisessa sai samanlaisen kannatuksen. Finnairin purseri Ami Niemelä bloggaa, kuinka asiakaspalvelutilanne hoitui käytännössä ja mitä siitä seurasi somessa.

Lue lisää